Inte länge kvar

Imorgon fredag vilket innebär att imorgon ska vi till Björköby å vandra för det är temadag, vilket det också var idag så man fick släcka eld...fyfan va läskigt men nåja man behövde väl kunna det! xD Och sen resten var det första hjälp å massa sånt som gällde.
Och nu till något helt annat.. Cappuccino... the love of my life. Har blivit så jäkla beroende av det!
Är redan på min andra kopp ivkäll XD
När jag smakde det första gången (för  över ett år sedan) så hatade jag det. Det var det värsta jag hade nånsin druckit...trodde jag ja. Nu när jag har blivit så van med kaffe smaker när jag brukar dricka chockladkaffe, vaniljkaffe.
Få se hur länge det tar förren jag börjar dricka kaffe på riktigt. Med det lär nog ta ett tag ännu!! xD
 
 tumblr bilder
 Om ändå mina Cappoccinon blev såhär gulliga! Ohwell...det är väl smaken som räknas ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0