Trötta fötter!

Idag var vi ju på en vandring till Björköby där man gick, stannade, gick,stannade typ hela tiden för ett det var en guide som berättade lite allmänt (lyssnade knappt på vad hon sa) XD... sen gick vi upp till ett jättehögt torn... hahah alltså shit vilken härlig kondis man har XD Man var så sjukt trött när man var uppe! 
Inte nog med att man har gått hela dagen, jag kom hem nästan en 1h tidigare än vanligt, sen åkte jag med mamma och handlade maat (bästa som finns) XD och sen ännu när jag kom hem GICK JAG UT Å GÅ!...
hahahh XD Snacka om att man har fått motion idag! 
Men det har varit så otroligt varmt väder idag! AMAZING!! :D
Ikväll ska jag bara kolla massa film o äta godis :D 
ÄNTLIGEN HELG!!
 
Bild från idag då vi var uppe i ''tornet''
Har btw fått världens pollen allergi igen! Usch.. ända saken jag verkligen HATAR med våren!! Pollen..plz go die!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0