Natthumor? x'D

Minns första gången jag såg denna video just efter den hade publicerats ut så skrattade jag inte allt åt det..men NUU... ååh orkar inteee...ni anar inte hur många gånger jag har suttit och replayat stället då Craig faller av sängen! XD XD
Fattar inte ens vad som är så kul med det xD
ohmy.. what is life? 
 

Btw så blev Sverige resan inte av för det var helt fullbokat :o
Men den blir av i höst istället!
Var idag till Laihela med mommo och mamma och hittade lite smått och gått inför skolan xD
Ända som saknas nu är pennor, och skolböcker + en skolväska. Men jag vet vilken skolväska jag ska ha och vart den ska köpas sååå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0