whyyy??

Fattar ärligt talat inte varför det alltid är de personerna i nån serie som man har fäst sig vid som måste dö?? I typ alla serier så är det nån person som jag har fäst mig vid som sedan måste dö... whyyy?
Iallafall, till saken!
Detta såg jag på i förrgår... (avsnittet jag fruktat mest i hela fkn serien) och jag var inte alls berädd på det..
Och avsnittet efter det ska vi inte ens tala om. Grät mig igenom hela avsnittet kortsagt. haha alltså usch. 
Fan ta serier då favoritpersonerna måste dö! xC
 
 "Please.. Please not you" 
mitt hjärta </3
De som klarar av att de detta avsnitt + avsnittet efter det utan att fälla en tår (om det ens är möjligt) är fan duktiga! xD

Kommentarer
Postat av: Nanna

en i naruto som ja tyckt om ha o dött O_O

Svar: alltså ååh :c all bra ska döö ju :c
Marike Sipponen

2014-08-06 @ 15:48:27
URL: http://cutefear.blogg.se
Postat av: Jossa :)

*goosenips all over maah body and tears falling on my cheeks* xD

Svar: jaaaanå! Fö min del vae no mer a big fkn waterfall xD
Marike Sipponen

2014-08-06 @ 17:55:54
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0