hårförändringar!

Imorgon kmr jag ta med hårfärgborttagningmedel med andra ord, bleka bort allt svart från mitt hår.
Ni anar inte vad jag är uttråkad på att ha svart hår. Har haft det så jäkla länge nu så tycker att det är dags för en förändring.
Kommer bara blond i några dagar så håret får vila lite, medans den tiden håret ''vilar''' så ska jag ha ricinolja och en massa hårinpackningar i håret så blir det inte så slitet och så att topparna hålls friska!
Haha kmr kännas så otroligt konstigt att va blond igen! xDD
Seeen ska jag färga håret mörk rött hehe ^^
Dessutom är röda hårfärgen permanent och innehåller en massa naturoljor så håret slits inte av det! 
Färgen var dock dyrare än vanligt men skitsamma, vad gör man inte för att håret ska må bättre lixom? :D
Är superduper taggad för att äntligen få rött hår som jag så jäkla länge har velat ha!
Synd bara att jag inte kan använda rosa kläder mera :c haha fast det gör inget, har ändå inte så mkt rosa xD
 
Lekte lite med redigeringsprogram och något i denhär stilen kommer håret att bli (förmodligen) ^^
Kanske en aaaning mörkare, ja vet inte, men något i stilen iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0