slö dag

Idag har jag haft en sån dag då jag bara legat i sängen, spelat sims, sovit och ätit en massa godis samt haft en förjäävlig mensvärk >_>
Nu just sitter jag med en ansiktsmask och hoppas på att finnarna helt magic ska dö bort!
Haha men gott luktar den iaf! 
Har tänkt hela dagen när solen skenat som finast att jag ska gå ut på en promenad! Timmarna har gått och jag har inte ännu tagit mig ut, och nu är det försent för det är mörkt ute och så blåser det som ja..fan själv :o
Har sagt det förr, och säger det igen... SATAN VA SKÖNT MED INGEN SKOLA IMORGON!!!!! :DD xD
 
okej bilden har ju inget med inlägget att göra men har man bildbrist så har man xD

Kommentarer
Postat av: Nanna

ja o har mensvärkin idag!! xD

Svar: hahah åh >_< xD
Marike Sipponen

2014-02-23 @ 20:14:23
URL: http://cutefear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0