Världens konstigaste dröm!

Haha ni kan aldrig gissa vilken dröm jag hade inatt!
Jag drömde nämligen att det fanns en port till Afrika som man kunde gå igenom och komma dit, de mera ''rikare'' Afrikaner bodde i större hus som var gjorda av trä, dom fattigare bodde i likadanna med mindre.
Jag gick dit varje dag och gav dom vatten och en massa frukt! Jag hjälpte dom att bygga upp husen finare och gav dom alla mina täcken, filtar,kuddar..ja nästan allt jag hade för alla var helt döende!
Jag kramade om familjerna och bad dom att ta hand om varandra (ja dom kunde svenska XD)...
Det konstigaste var nog att de kunde inte gå igenom porten, men jag kunde det.. :o
Det kändes jättebra att ge pengar,mat och vatten till dem!
Det är något jag gärna skulle vilja göra i framtiden också då jag blir äldre och flyttar hemmifrån och har skaffat ett jobb, nämligen att bli ''fadder'' till nåt barn. haha låter som värsta präst nu men aa...detta var nog den mest bästa men samtidigt konstigaste drömmen på lääänge!
 
 
btw!... Pelle, våran katt har blivit sjuk igeen! Han hann vara frisk i 3 dagar utan medicin!
Men som tur så hade mamma köpt medicin ifall det skulle hända igen! Alltså åååh fattar inte, vad är det som händer? :0 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0