Change myself? I rather die

Gissa vad jag gjorde imorse?? 
Glömde bort att jag hade lagt mobilen i min bakficka, skulle gå på wc och vad händer, hör bara ett plask och där ligger mobilen, i panik tar jag upp den och torkar den och hade den och torka idag vid pannrummet hela dagen, var nästan helt säker på att den hade gått sönder... men nej! :DD
När jag kom hem testade jag den  och den är som ny... måste säg att LG mobiler har sjukt jäkla bra kvalite, har tappat den jätte många gånger och idag fick den en simtur i vatten och funkar hur bra som hellst!  XD :D
Har fått leva lite som den gamla goda tiden idag och fått uppleva livet utan mobil haha men bra har det gott!
 
Idag är jag också ensam hemma hela kvällen, här ska gitarr spelas minsann! xD
(och så måste jag läsa på ett Kemi förhör vi har imorgon) -_-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0