Det nya ''skäggmodet''

Något jag stör mig så otroligt mycket på är nästan ALLA nuförtiden har skaffat skägg!
Om man är ca 30, skaffar skägg börjar man se ut som en fucking 40 åring, VARFÖR  vill man se äldre och gubbigare och dessutom fulare enligt mig?
Har alla tappat bort sina rakblad eller vad är det frågan om?!
Vissa män passar i skägg, men såna personer som vanligtvis inte brukar ha skägg passar inteee :0
Jag ser nästan varje dag nu ett band där minst 1 medlem har skaffat skägg/mustache...-___-
 NO NO NO just, Stop It...! 
 
Några exemplar (fick jättejätte många andra också men jag orkar inte ta med alla)
 
Jayy Von Monroe
Dahvie Vanity
Austin Carlile
Zandro Santiago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0