hemma från skolan och kurs

Kom ganska just hem från kursen jag var på, ni vet ''rita manga kursen'' som jag brukar vara på men nu är det kurs 2 jag går på ist heh ^^
Men omg märks att man var ovan att rita, allt bara failade hela tiden och var tvungen att fråga jossa om precis allt, idag är det också vecka 2 på min hälsomånad och jag mår som bäst! :D 
Idag när jag vaknade upp och såg hur kallt det var ute var det -25 grader... tänke ungefär ''jahapp, time to die'' när man ska fa ut och vänta på bussen! 
Vintern är så otroligt fin, och det finns så mycket kul att göra men det är kylan som förstör det! 
 
Nu ska jag spela gitarr och sen kolla PLL heh... vilken nyhet XD
 
dat finne på pannan alltså! *__*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0