Jag är en klumpig människa med väldigt mycket otur

 
Förvånar mig att jag inte är med i guinness rekordbok för människan med mest otur.
Jag går in i saker, jag slarvar bort saker, jag tappar saker, jag spiller ur saker, jag glömmer saker, jag gör sönder saker, jag ramlar/halkar hela tiden vilket gör att mina ben bara består av blåmärken och har problem med vänstra knä, räcker med att jag slår till det lite extra hårt kan hela knä svälla upp i dagar p.g.a att jag alltid slog till det knä när jag var mindre...
Bröt vänstra armbåge när jag var 3 år, vilket ledde till att jag hade gips ända upp från axeln till mina fingertoppar och blev oppererad två gånger för det för det failade första gången de skulle opperera mig, vilket har lett till att jag under hela mitt liv fått höra hur äckligt ärret ser ut -__-
Har också ett ärr på högra sida av frammhuvudet för att jag slog till huvudet i en tak kant en gång och stör mig så otroligt mycket på det, hade egentligen varit tvungen att sy det, men jag vägrade för jag var rädd för då skulle de ha klippt av mig håret vid det området, haha skulle fått värsta sidecut frisyren och ville inte ha det på den tiden.
Är jag den ända på jorden som alltid ska ha otur i precis allt?? O___O
Och kan ni gissa vad jag gjorde nu ikväll?
Jag hade en full skål med nötter som jag skulle lägga på nattduksbordet... gör en snabb rörelse och skålen vinkar omkull och alla nötter var ut på hela golvet, jag hade gitarren brevid så en massa nötter for in i gitarren i ljudhålet...
Har nu spenderat en halv timme med att sitta och skaka om gitarren mot sängen och försöka få ut alla nötter, finns ännu några enstaka kvar som jag inte får ut... hahahah vet inte om jag ska skratta eller gråta över hur jäkla misslyckad människa jag är... :(
Bara väntar på den dagen jag ska lyckas bli påkörd, för jag blir inte förvånad xD
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

Vi får nu hoppas att int du var påkörd xO

2014-01-19 @ 17:02:32
URL: http://cutefear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0