Knasigheter

Kl var kanske halv 4? på natten... Och jag lade på tv:n och så kom Allsång på Skansen 2013, de visade små delar av hela 2013 vilka kändisar som hade vart där, jag blev bara tröttare och tröttare för det kom bara en massa Eric Saade typer, och en massa gamla gubbar jag inte ens minns namnet på... 
MEN
Så visade de YOHIO, då han var där och sjöng Sky Limit låten ... jamen såklart flyger jag upp från sängen och energinivå stiger upp som fan och jag sitter typ och dreglar över hur snygg han var! haha!
Så himla typiskt, just när jag höll på att bli trött och tänkte somna så blir jag så pigg att jag skulle kunnat springa marathon eller nåt :o xD
 
Satt just och tänkte på Yohio, lyssnade på ens av hans låtar så jag läste nannas blogg att hon också har börjat gilla Yohio... en aaaaning creepy haha xDD 
Fick just också världens chock när jag kollade på klockan, trodde den var 10 elr nåt men omg den är ju 00:33 
o____o wtf!!! 
 
denna bild asså... OMG :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0