Min första Smoothie + Rökning

Gjorde just min alldeles första egna smoothie! Bättre sent än aldrig! Haha hittade lite frysna blåbär i frysen så jag tänkte, why not xD
När jag vaknade idag min första tanke var DAFUQ! Ni vet då man drömmer nåt heeelt knasigt och fattar inte ens hur man kunde drömma det! Drömmde att jag hade rymt hemmifrån, och jag bodde och sovde på gatan på olika parkbänkar, jag hade också börjat röka (?) och spenaderade ALLA min pengar på tobak :o wtf!!!
När jag sen bestämde mig för att flytta hem igen så hade heeela min familj också börjat röka, alla mina kompisar rökte! hahaha! Troor det blev en aaaaning för mycket film för mig igår!
På tal om film, nu ska jag kolla på PLL! heheh ^^
 
Jag och mina tung faces! XDD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0