Nyåret

Hade det riktigt roligt igår dag/kväll/natt. Trots att jag var som en zombie typ nästan hela dagen pga att jag var upp hela förra natten xD
Vi gick och sovde halv 7 på morgonen, och steg upp typ halv 4...
 Vi åt en massa god mat (taco) och en massa godis/chips, spelade gitarr/munspel, fick även leka lite frisör och laga en ''rockabilly'' firisyr åt jossa vilket hon passa sjukt bra i! Sen resten av kvällen flummade vi bara å hade allmänt roligt! En tur när vi båda (mest jag) var skittröta så tog gick vi ut på hennes balkong parfota med varsin plastpåse på huvudet (det ösregnade) bara för att vakna till hahaha XD
Raketer blev det även på  senare kvällen/natten!
Idag kollade vi på en skräckfilm fan va hjärtattacker man fick, dessutom var den baserad på en sann historia! :o
Ifall ni undrar varör jag har typ olika kläder på mig på bilderna är det för att ja.. bytte typ kläder 24/7 pga jag imellanåt hade varmt, och sen kallt igen XD
 
Lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0