stan

Kom hem för en stund sedan från stan med nanna :3 För en gånsskull kom jag hem med endast det jag var ute efter och inget annat! 
Det var nytt shampoo, bommulstussar att ta bort smik med, och ett par jeans, RockSound tidningen där man fick en massa posters med + så hade jag printat ut en maaaasssa texter och bilder ...härregud mina väggar... har knappt rum med mera posters :c XD Den som kommer in till mitt rum, ja man ser ganska tydligt att jag är en musikälskare!
+ en svart ögonskugga, som jag var tvungen att testa så fort jag kom hem, and I lööööv it! :D
Känns som att man har bara druckit energidryker idag och knappt ingen mat, heh jaja xD
Varför måste det vara så beroendeframkallande?? :c 
 
haha tyvärr ända bilden jag tog idag var på nanna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0