mammasfödelsedag +Umeå

Jaa som rubriken säger så fyller min mamma år idag! Dock har vi inte kunnat fira för hon har varit på jobbet hela dagen (kom just hem) meen det blir väl nån annnan dag ist gissar jag!
Om jag minns rätt..okej lyssnade rätt XD..så kommer jag befinna mig vid Umeå 1,2,3? Augusti! 
SÅ dee så, nu vet ni det.
 
Jag har btw gått in i en Sims 3 period igen! Lyxhuset jag skapat som de bor i har lade jag till en övrevåning igår på, så har jag planerat att de ska gifa sig och sedan adoptera ett barn! Skulle skaffa egna med dem men ja.. ni kanske fattar att det inte går xD
Paret kan vara det gulligaste paret jag nånsin har haft i Sims! 
De passar verkligen så himla bra tillsammans.
 Nu är det bara att skapa två trans personer som par så har testat alla läggningar det går att ha haha XD
 

Kommentarer
Postat av: nanna

nu blev ja peppa på att la ett YAOI couple xD

Svar: hahaha janå tå ere no bäst du gör he x'D
Marike Sipponen

2014-07-25 @ 19:53:56
URL: http://cutefear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0