Orka Rubrik

Idag har jag inte gjort ett skit, bara legat i sängen..kollat en massa serier, utube osv.
Imorgon åker jag o ska träffa min pappa..äntligen :D
Vi ska gå på maat marknad, gå på olika loppis, och äta pizza. Haha perfekt!
På tal om loppis så har jag över häflten av alla mina kläder på loppis och säljas, dom ska vara där tills nästa måndag. Känns så skönt att bli av med kläder som man ändå inte använder och få pegnar för det!
 
Nu ska jag kolla ett avsnit av Ghost Whisperer. Har dessutom ricinolja i håret..tyckte det va länge sen jag hade det och har märkt att jag börjat fälla så mycket hår igen och tiden då jag använde ricinolja (typ i vintras) så hjälpte det mitt hår så sjuukt mycket, det växte och blev mycket tjockare. 
Alltså ricinolja in my <3 4-ever typ! Världens nödräddning! xD
 
hahahah alltså... fråga inte ens XD
Dat pose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0