Regnigt och Åskigt

Ååh det är så himla mysigt med åska tycker jag! Spec om det blixtrar! Det är så himla fint att kolla på! xD
Och neej jag har inte dött fast jag inte uppdaterat. Orken och lusten har inte varit där.
såå..var har jag varit på sistone då?
I lördags var jag iaf med Jossa i replot en hel dag/natt. Vi åkte därifrån halv 12 tiden och åkte till grönvik och simmade i typ världens varmaste vatten! Sovde en halv timme den natten..okej morgonen xD
 
Nu just är Jossa vid Sverige och jag saknar redan att ha skype samtal med henne varje kväll/natt haha.
När hon var hit så hade hon även med sig 3 st sims3 spel! Yaaayy! Eftersom dom spelen var gamla så gick dom att spela med utan skiva för att jag spelar med ett nyare spel! Så nu är mitt sims beroende värre än nånsin hahah.
 
Vi mötte på en av våra katters (vänsterbild) mamma btw! Ser ni hur otroligt lika de är?! Det ända som skiljer de åt är pälsen! Men deras beteende och sätt att vara på är så himla lika! 
För stället vi fick henne av så de bor precis i närheten där vi var i Lördags! 
Och minns ännu idag att dom sa att ''hennes mamma är väldigt social och tam''..och det fick man verkligen märka haha. Så fort man satte sig ner kom hon i famnen på en xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0