Sjuka ben

Har typ världens värk i båda benen, spec mitt vänstra. Får man sjuka ben av att sova i tält vill jag inte göra det mera i sommar, inte iaf i mitt tält XD Elr jo okej, om man har jättemjuukt underlag (vilket vi inte hade) kanske.Värst är det då man har suttit en längre tid o ska stiga upp, går fan som en gamling i sina bästa dar XD
Iaf så vaknade vi upp halv 11 tiden, vi tog våra sovsäckar å kuddar o gick som två zombies in och fortsatte sova, så vaknade man upp o klockan var fan 15:06...ooopsie XD
 
Nanna åkte hem från någon timme sedan och jag är iaf FF hela jävla kvällen tills någon gång sent på natten :'DD
NU ska jag fan passa på att spela gitarr å sjunga,lyssna på musik i högtalare å bara fjanta mig allmänt! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0