Tattoos jag vill haa..#2

Haha bode fan skapa en katerogi (eller en hel blogg) :o
av just tatueringar jag vill ha.
Detta är väl tredje? inlägget jag skriver om nu på bloggen som handlar om tatueringar som inte skulla sitta fel att ha. Det första inlägget hade jag en annan rubik på, därför står det en tvåa om ni undrar xD
Gud så beslutångest man kommer ha när det gäller på riktigt sen säger jag bara!
Men iaf, dessa texter står mig nära för det är något jag själv upplevt/upplever med allt föör många och något som jag själv också borde tänka mera på faktiskt. 
Tre favoritcitat av ett av mina absoluta favoritband helt enkelt :3
Motionless In White! haha det hade ni väl inte kunnat gissa va? ... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0