What Is Life

Låg uppe tills halv 7 på morgonen och kollade serier. Sedan fick jag nog och stängde av datorn och somnade. När jag vaknade upp, lade jag på datorn igen och fortsatte kolla. haha alltså vilket intressant liv man har.
 
Under 2014 har mitt liv bestått av mer serier än nånsin har jag märkt. 
Hittar bara mer o mer serier som jag vill kolla på, blir beroende av nåt och kan se färdigt alla säsonger på bara några veckor. Sorligt men sant.
 
Detta är en halvgammal bild från just innan sommarlovet på mig i mittbena. Vet ärligt sagt inte om jag passar men jag trivs alldeles för bra i det. Bra med variation ibland tycker jag.
Dessutom så har mittbena blivit en ''trend'' typ. Alla som har haft sidobena skaffar mittbena känns det som. 
Följer trenden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0