fAiL

Min s.k ''vattenutmaning'' failade ganska stort, 1,5l fick jag i mig under dagen, inte mera. Det går inte att dricka då man inte e törstig juuu, spec inte vatten! :o
Nåja, 1,5...bättre än inget! (=
 
Imorgon är det nån sak i Björköby (glömt va de hette :o) såååå Jossa kommer hiiit över natten ist! 
Dock kommer vi va ute typ hela lördagskvällen/natten o härja så inte så bra bloggning. 
= nästa dag kommer man va i matkoma igen x'D 
Tror jag gör ett tidsinställt inlägg bara för att jag känner mig så dålig som knappt orkar blogga på den senaste tiden.
Har man en blogg, ska man fan blogga! 
- citat av mig XD
 
 
Another picture from Särkänniemi.. kom på att jag bara visat typ 2? bilder därfriån. meen dom kommer dyka upp i inlägg som detta då jag har bildbrist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0