Hemmaaa!

Kom hem från jossas villa/sommarstuga för ett par timmar sedan! Men vi har haft det otroligt roligt och jag hoppas på att besöka det igen nån gång i sommar!
Vi har ätit massa godmat,skrattat,fiskat (vi fick dock ingen fisk :c), åkt båt, sett på tv, tältat där vi även fick sällskap av grannarna av en massa random karar x'D på natten, lyssnat på musik,spelat en massa olika kortspel och bara pratat om allt mellan himmel och jord.
Vi sovde första natten i tält, det var dock jävligt kallt på natten så man klädde på sig som det skulle varit vinter, sen 12 på dagen vaknade man av att man drunknade i svett ungefär hahaha XD
Andra natten sovde vi i en liten ministuga i en högsäng och det roliga var att när vi tältade låg vi kanske 50 cm från varandra och vi rullade inte på varandra när vi sovde och hade inte heller trångt MEN när vi låg i högsängen och jossa sovde ovanför mig så drömde jag att jossas sovsäck höll på att falla ner... så jag satte mig upp och kastade sovsäcken upp tillbaka till henne och fortsatte sova.
 
På morgonen visade det sig att jag hade tydligen smättat till henne då hon låg och sovde hahahahaha alltså,
WHAT THE HELL!! X'D
Jag har drömt jääävligt konstiga drömmar nu varje natt jag vart där, allt från att jag varit gravid, till amputerade fötter, till att jag besökte ett zoo/djurpark som var världens mest djurplågande djursjukhus typ som jag besökte med massa youtubers! Och jag vaknade upp av att jag just var på väg att börja böla i drömmen :o XD
 
Kort Sammanfattat: jag har haft en awesome midsommar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0