Illa mående

Oj...var ska jag börja... xD
Igår var jag med jossa på stan, kom hem med precis det jag var ute efter.
När vi kom hem åt vi.. och då menar jag faktiskt åt! Vi åt helt nonstop hela natten (popcorn,godis,chips,läsk, hemmagjord energydrink,ckocklad )..tills halv 5 tiden på morgonen då vi bestämde oss för att sova. Trodde vi ja. Våran vessa (toa) på övrevåningen fick fnatt och blev faststockat.  Vi visste inte om man skulle skratta eller gråta, så vi skrev en lapp det det stod '' Vessa faststockat? '' och gick och lade oss. Vi sovde btw på min ballkong för att det är så jäkla mysigt där! Har lagt upp ett slags myggnät så inga myggor slipper dit :D 
När vi vakande upp idag.. gissa vad vi gjorde? ÅT!
HAHA ALTLSÅ FYFAN VILKEN JÄVLA MATKOMA!!!!
Minns seriöst knappt vad som hände igår. Bara att det spårade ut heeeelt totalt. Vilket det hände idag igen. När vi vaknade började vi dricka ännu mera och äta. hahah usch. Sockerfylla </3
Vi var ute och gick en sväng men jag var tvungen att gå en gång till för jag hade för dålig självkänsla då man har ätit så mycket skit mat. 
Nu just mår jag illa. Helt plötsligt fick jag lust att spy. Vill spy för det skulla hjälpa så mkt, men har världens spyrädsla. NU lär det ta jävligt länge förren jag sätter i mig onyttig mat kan jag säga.
Sist och slutligen vill jag till lägga... har aldrig i hela mitt liv ätit så mycket och så länge skitmat. Punkt. XD
 
Fluff är mina nya drog. Dock är det ju menat att stoppa på röstbröd, men det hann vi aldrig :c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0