Megafjååås

skype webcam bilder <3
Haha nästan så man skulle tro att vi sitter brevid varandra bara på skillda datorer men icke! xD Det är ändå typ lite över 20 km mellan oss xD 
Haha vet inte ens varför jag bloggar om detta, tyckte bara det var så kuligt att vi båda sitter utomhus och dricker megaforce eller ''megafjås'' som man har blivit van att kalla det till :3
 
Mitt illamående gick över när jag tog en värktablett btw! haha det var en konstig känsla jag hade, sjukmage, huvudvärk + illamående men nu är det allt över! :D Känslan efter man märker att ens huvuvdvärk är över!! :D
Har btw också kollat färdigt säsong 1 REDAN av A.H.S.! Så nu har jag börjat med tvåan! Fattar dock inte varför typ alla klagar på att tvåan är mycket sämre än ettan!? Skräckhistorier som skräckhistorier lixom! Har blivit mer o mer imponerad av typ allt som har med blod och allmänt creepy stuff att göra. Låter konstigt men så är det! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0