vinter??!

Jag sitter ute på ballkongen som alla andra nätter, och det är fuckin 5-6 + grader ute + att det blåder iskalla vindar!!
Och nu undrar ni säkert ''men varför är hon ens ute då om det är så kallt''?
Jo för att mammas väninna är här o ska sova över, så jag vill kunna prata normalt på skype, dessutom så har det blivit en vana att sitta ute nättarna långa på datorn och se då det börjar bli ljust ute! 
Har lixom två mjukisbyxor, två par strumpor + stora tjocka tofflor, topp, två par  tjocka hoodies ovanpå varandra, in i min sovsäck och ännu en filt runt mig + min panda luva! haha och jag fryser ännu! :c 
Om sommaren fortsätter såhär tänker jag fan ta första bästa flyget och flytta till något varmt land!! 
Det är sommar, så ska det va varmt juuu!! :o
nää,  FU ''sommar'' väder!!
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Håller med! Känns inte alls som sommar :(

Svar: ne precis! :c
Marike Sipponen

2014-06-18 @ 22:11:34
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0