ÄNTLIGEN ÖVER

Sen Januari har jag grubblat över ett matteprov... hur jag ska klara det, att jag måste läsa men orkar inte, hur det kommer att gå osv.
och NU IDAG så skrev jag det... känslan efteråt är obeskrivligt bra! Det är som att en sten har fallit från hjärtat.
Dat lättnad alltså!
Sovde jätte dåligt inatt också men det hindrade inte mig från att gå omkring och le hela dagen idag för att det är sol, och för att provet äntligen är skrivit! Och för att det känns som att våren äntligen är här! 
Som jag har längtat att slippa frysa hela tiden. Snö och kyla... kom aldrig hit igen känns det lite som xD
 
 
ser jag pigg ut? kan säg att jag sovde kanske 2h inatt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0