Ed Sheeran

Tror jag har gått in i en Ed Sheeran period samt fått en liten mini crush för han...igeen! XD Men hans låtar (de flesta) är så himla fina, lyssnar mest på de ''lugnaste'' för dom är perfekt att lyssna på innan man ska somna.
Har laddat ner ett helt album av han som jag denna vecka har börjat lyssna på just innan jag ska sova, för jag har alltid så mycket energi på kvällarna/natten så det alltid flera timmar för mig att somna annars och musik är det ända som faktiskt får mig att bli lugn :3
 
Jag har verkligen fastnat för denna låt som tydligen är med i The Hobbit, aldrig sett själva filmen men får sån lust att se den med tanke på låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0