Första skoldagen avklarad

Gissade helt rätt när jag skrev igår att jag inte kommer att kunna sova på natten, för jag sovde verkligen inte ett piss. Låg i sängen vaken, mina ögon ville inte stängas och däremot var min kropp jättetrött haha.
Hatar känslan av att aldrig somna. Hur man än försöker sova så somnar man inte in. Och såklart just när jag hade somnat in i mina drömmar så ringde alarmet. Fuck this tänkt jag och steg upp ur sängen och började försöka hitta mina kläder.
Två sista timmarna såg vi på film så det var ju ett + iaf x)
 
Näääj, nu ska vi snart äta (tur för jag är hungrig)
Om ni btw undrar vart PLL challengen på bloggen tog vägen så orkade jag inte med frågorna hahah, det var typ samma frågor hela tiden som hörde ihop dessutom så kom det frågor som jag inte kunde svara på för att jag bara är i slutet av säsong 3 nu just. Men det är så himla många avsnitt i varje säsong så det tar sin tid XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0