hela djurfarmen på besök

Ena katten ligger i min säng, andra i en grå stol i rummet, och Chili (hamstern) har sin bur nu just i mitt rum, haha nu fattas bara att jag släpar hit kaninerna också så känns det som att jag har världens bondfarm på besök xDD
Och det roliga är att alla sover djupt in i sina egna drömmar nu just xD
Skulle jättegärna vilja ta en bild på Chili men han är i sitt lilla hus fullproppad med toapappersbitar så man ser han inte ett skit, förr i dag när jag satt framför buren och rev mera toapapper så mittiallt sticker ett sömnit ansikte ut ur huset, hahah höll seriöst på att dö...så himla sött!!! :') 
Man har typ bara lust att gosa ihäl honom när är helt nyvaken och försöker klättra upp för en stege i buren XD
Vi färgade btw mitt hår just också, var tvungen att göra det för vi ska snart börja riva sönder hela badrummet såå passade på att göra det förren det är för sent, annars hade jag fått vänta i typ ett halvår elr nåt xDD
 
bild jag tog igår eheh, alltså jag fattar inte, när man är hemma och inte ska nånstans har man världens turdag med både hår och smink, men så fort man kommer till skolan känns det som att man ser ut som en slickad katt elr nåt. Fattar inteeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0