Self Hate

Under de senaste veckorna har jag kännt en stark känsla av värdelöshet. Känns som att jag inte duger till något alls. Alla andra är vackra, själv är man ful. Alla andra har snygga kläder, själv har man fula. Ungefär såna tankar har snurrat runt i huvudet på mig nu de senaste dagarna.
Och nu tänker ni säkert ''man ska inte jämföra sig med andra''. Ja det vet jag, men det är snarare lättare sagt än gjort. För det är det ända jag gör hela tiden, och har gjort det hela mitt liv. 
Idag på ena Geografi lektionen efter maten hade jag sånn lust att bara slänga ifrån mig pennan, lämna alla böcker och sånt, springa ut ur klassen och bara gråta ut.
Vilket jag inte ännu gjort..men kommer fördmodligen göra det inatt om jag känner mig själv rätt.
 År 2011 tills halva 2012  var ett av mina jobbigaste tider i mitt liv. hade sånn stor självhat för mig själv så den var obeskrivlig..känns som att jag håller på att rasa dig igen. Vilket jag verkligen inte vill. Hoppas bara att jag har haft ovanligt många dåliga veckor på den senaste tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0