Welcome back darling

Igår så var jag utan dator hela kvällen för den på en ''reperation'' till familjen som var hit på kvällen för det var något större problem med den, men nu idag fick jag den tillbaka och OMG va snabb den är! 
Minns inte senast min dator skulle varit såhär snabb! Hinner nästan inte klicka på sidan förren den är framme känns det som! :DDDD
Sååå vad gör man en lördagskväll utan dator då?
JO!
Jag såg på melodifestivalen för att Yohio va där, spelade gitarr medans alla dåliga låtar höll på och började även skriva på en låt. Drack redbull och åt godis. Sen sådär spåntant 2 på natten fick jag lust att måla. Gick ner efter täckfärgerna och började måla. Haha om den blev bra vet jag inte men jag ville bara testa på något nytt!
Lyssnade på Ed Sheeran (=dreglade) och tänkte allmänt på mitt liv.
Tänk om alla kvällar såg ut sådär? Usch skulle aldrig överleva XD
 
Idag måste jag läsa på matteprov och så ska jag måla (med riktigt målafärg denna gång) skivan jag talade om i något inlägg förut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0