BlackHead + PMS

Alltså vet inte senast jag skulle ha haft sånhär PMS jag har nu, allt och alla stör mig typ. Jaa..man ska nog vara jävligt försiktig med att reta upp mig kan jag säga. Igår dagen var så bråkig så den var helt skrattretande nu efteråt xD
Igår blev jag också svarthårig igen! Härrefan vad det känns skönt! Känner mig som mig själv igen. 
i'm freeeeee. ungefär.
Imorgon har vi hälsoprov och jag kan säga att mitt provläsande inte funkar mera. Läste första meningen och mina tankar var direkt nån annanstans förutom där dom borde ha varit. Jävligt orolig för hur provet kommer att gå! 
 
Welcome back black hair <3

Kommentarer
Postat av: Nanna

he kmr ti kännas konstit ti si dig i svart hår imr xD men du passar i e ^^

Svar: janå ja e ännu ovan ti si mig själv å i svart hår så xD taackar :D
Marike Sipponen

2014-05-05 @ 19:07:01
URL: http://cutefear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0