can't sleep

Vad gör man då man är helt full av energi då man måste sova och man verkligen försöker bli trött?
JO man lyssnar på musik som gör en ännu piggare och tillsist ligger man i sängen och fangirlar så man blir ännu piggare. Sedan dricker man en energydrink och äter godis så man blir ännu mera pigg. Sedan ser man på en massa youtube klipp av olika youtubers som man dör av skratt till, och blir ännu mera pigg.
Sedan kollar man på PLL, man blir pissed of på Paige där, man gråter med Aria och man fangirlar Toby.
Hahah..oh god, what have I done with my life känner jag! 
Kommer förmodligen sova bort halva dagen imorgon tack vare detta. Men det gör inget, har ändå inga speciella planer på vad jag ska göra hah.
So why not vara uppe tills jag verkligen blir trött på riktigt. OM jag blir det vill säga.
 
Såhär blev btw resultatet från Torsdags, helt glömt bort o visa. Bättre sent än aldrig. Blev nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0