Dagens...

Bara för att jag tycker att ''listor'' på bloggar är så bra tidsfördriv att läsa igen så tänker jag köra på en sån nu!
 
Dagens humör: inget speciellt, trött på skolan, trött på mig själv osv.
Dagens borde: Läsa mera till proven, ta mig ut på en promenad i solen.
Dagens frisyr: Upp i en slarvig tofs/boll på huvudet (lathet)
Dagens smink: Ingen! #nomakeup xD
Dagens klädsel: Stor svart mysig sweather + tights ^^
Dagens favoritlåt: A Day To Remember - Violence (Enough is Enough)
Dagens planer:
 Kolla film, läsa på prov, spela gitarr + fortsätta skriva låt
Dagens vill ha: Septum!!! Seriöst, vill haa! Meen måste spara pengar..
Dagens längtan: SOMMARLOV!
Dagens beroende: Bullet for my valentine! (spec av deras äldsta låtar)
Dagens tråkigaste: lääsa på prov för typ 3dje gången xD
Helgens bästa: goodiiis! :DD Nä men okej, fint väder!
Helgens mest efterlängtade: sova!
Helgens pinsamaste: Spelat gitarr + sjungit en massa låtar och glömde att jag hade upp fönstret..Bäst för dem att älska musik!!
Dagens motto: ''if you're going through hell,keep going''
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0