finally!

Äntligen hemma från stan! Det var menat att åka dit och köpa morsdagspresent + äta vid subway. Hittade inte världens bästa, men en present åt mamma jag tror hon kommer ha nytta av! Eftersom hon inte läser min blogg kan jag säga att det är en ''gel'' som gör att fötterna blir mjuka + hjälper mot trötta fötter som innehåller en massa vitaminer och oljor som luktade som heeeeeaven!
För hon går alltid och klagar på att hon har så trötta och torra fötter. Tuben var ganska stor så det fick räcka + så blev den jätte fint inpaketerar i rosa papper ^^
Sedan blev jag helt förälskad i en Jeans jacka vid H&M som jag inte kunde hålla mig från att köpa! Det är just en sån jacka jag har letat efter i nästan två år nu! xD 
Dit for mina ''mat'' pengar. Men det känns så onödigt att slösa sina pengar på mat när man tänker efter. Tänkte att jag har mer nytta av en jacka som jag kommer använda hela sommaren (elr hela mitt liv XD) än en subway ''måltid'' som jag bara har nytta av några timmar hehe ^^
 
Inatt sovde jag btw sämst! Vaknade flera gånger och halv 4 hade jag värdens magsmärta i nedre magen!  (och nej det var inte mensvärk)
Fyfan alltså. Aldrig kännt av en värre smärta i hela mitt liv. Jag började kallsvettas och frös så hela jag verkligen skakade! Så jag fick stiga upp och gå runt i rummet för då hjälpte. Men så fort jag lade mig ner igen kom smärta tillbaka. Usch ;c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0