I'm actually a very nice person, until you piss me off!

 
1:a Maj! Bara cirkus 1 måndad kvar i skolan! 
Första Maj somsagt, och jag har varit från onsdag till tordag och sovit över hos jossa, sen åkte vi till torget tillsammans med nanna och var där resten av dagen. 
Fick också lära mig en ny sida av mig själv idag.
Har alltid i hela mitt liv varit så jäkla blyg för allt och alla, speciellt om det är främmande personer det gäller.
Idag bevisade jag motsatsen åt mig själv! xD
Det var typ småpojkar kanske ca 8-10 års åldersn som FUCKING RÖKTE.. men ja iaf dom kastade typ ''smällare'' överallt tills dom till sist började kasta på oss.. det sägs ju att om man bara ignorerar så slutar folk..men NEJ fan dom kastade fast vi sa fleera gånger på finska att dom skulle sluta. Till sist blev jag så förbannad så jag ropade på finska ''MEN FÖRIHELVETE PÅ RIKTIGT, KAN NI SLUTA???'' Slutade dom? NEJ! Alltså fan vad jag hade lust att slå ner hela bunten på marken! Har nog aldrig varit så förbannad på småungar på stan som jag var då! Usch.
Retar man upp mig till maxgränsen bryter typ helvetet lös!
Nästan så man njöt när man såg dom röka bort friska lungor som dom förstör resten av livet XD
Ohwell.. to do before I die... Skrika och bli förbannad på främlingar.. check! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0