lol!

Har suttit o spelat gitarr, lackat naglarna, gjort läxorna, lyssnat på musik + sjungit med i låtarna, skrattat åt en massa utube videor å då jag tog av mig hörlurarna så hörde jag svagt snarkas. Trodde det kom nerifrån så satt och funderade varför i helvete varför dom redan ligger o sover då klockan bara är halv 7 på kvällen.
Någon halvtimme efter jag hörde av det så ser jag helt mittiallt ett katthuvud som sticker fram under täcket.
Där låg Pelle och sovde och snarkade som ingen annan var i rummet.
hahahah HUR HAR KAN KOMMIT HIT DÅ JAG HAR HAFT FAST DÖRREN HELA TIDEN? NÄR KOM HAN HIT?  Att vara i mitt sällskap och försöka sova fattar jag inte hur man klarar av att göra.
Tror både han och jag blev lika förvånade över varandra XD
Han låg helt platt så man såg ingen buckla heller under täcket och dessutom så hade jag bäddat så slarvigt så han smälte in lixom XD
 omg, dagens WTF moment XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0