Random inlägg

Dålig uppdatering, i'm sorry.
Skolan tar för mycket plats nu just. Det är sista provperioden för denna termin så man vill ju hellst bli godkänd i alla prov så man inte behöver skriva dom på omtagning..som skulle bli först på hösten! Då har man ju glömt allt redan!
Var 70% att hälsokunskaps provet hade gott dåligt, bra gick väl inte heller men jag blev godkänd! yess!!
Imorgon religionsprov.usch.
Bara att bita ihop och kämpa! 18 dagar kvar till SOMMARLOV så!
På torsdag åker både jag och mamma och lagar mera hål i våra öron. För mig blir det 3:dje hålet :DD ;) 
Idag tog jag 2½h Powernap och fan va skönt det var! Det roliga var ju att jag somnade halft liggandes i gästrumssängen previd Pelle för han låg och sovde där och han låg typ 30 cm från mitt huvud och sovde, det såg så skönt ut så jag ''testade'' vaknade upp en timme senare (av ryggvärk för låg med benen på golvet) och flyttade mig sen till min egna säng. När jag vakande visste jag inte om det var morgon eller kväll eller natt.
Trodde seriöst att jag hade sovit till morgonen och att jag hade missat bussen och somnat med smink o allt!!! XD
 
JAA jag stekte plättar igår då jag kom hem för jag fick sån lust!
Vad Chili gör med i Collaget vet jag inte, han passade in där :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0