Svart hår igen?

Har precis hela dagen idag gott och saknat mitt svarta hår och vill ha det tillbaka. Vet inte riktigt om rött hår var min sak. Jag har fått höra av jättejätte många att jag passade bättre i rött än svart, och hur rött verkligen passar mig osv.
Men nu till sommaren då man börjar simma och vara ute i solen så skulle ju röda verkligen blekas bort p.g.a vattnet och solen och värmen, då skulle jag ju få hålla på o färga det rött hela tiden. Med svart hår så hålls färgen där och man behöver inte färga om den + så tycker jag att den färgen är mera min ''stil'' och lättare att sköta om.
Rött hår är verkligen något jag helt klart kommer skaffa igen för jag tycker rött hår är så jäkla snyggt!
Köpte svart hår färg idag...får se när jag färgar det.
Ikväll ska jag iaf ha en massa oljor i det för att det inte ska slitas så mycket x)
 
oh god I miss u black hair..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0