w0hoo!

Idag har jag sytt färdigt kudden som jag skulle göra till Bildkonst. Temat var ''nytta av gammalt'', blev faktiskt nöjd över den! :3 Hååltimme nästa Onsdag på morgonen! yeeye :)
Gav också morsdagspresemtem till mamma idag för att vi kommer åka bort tidigt (12 på dagen) JA det är tidigt för mig! måste ju stiga upp senast 11! och vara borta nästan hela dagen ooch hon blev riktigt glad över den! :DD
Nu ska jag fortsätta kolla PLL. Kände att jag bara var tvungen att uppdatera lite här på bloggen.. :3
 
 
'Finlands biddrag till Eurovisionen, första gången Finland faktiskt har något braa att komma med! Helt kär i låten typ! 

Kommentarer
Postat av: SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

nice :)

Svar: aa ^-^
Marike Sipponen

2014-05-12 @ 15:50:12
URL: http://splinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0