skolan

Nu sitter vi i skolan och har matte så fick vi lite tid över så jaa, och jag har sjuuk hand haha xD när vi sprang hit så lämna den i kläm mellan väskan och en vägg ajajaj xD men skitsamma haha
nästa timme har vi hissa och vi går säkert ut provet :S
Det blev ingen morgoninlägg på morgonen men jag var så jvla trött x)
Och nu är jag också trött fortfarande. 9orna är på prao så det känns tomt i skolan men ändå ganska skönt.
Rella provet gick väl nog bra tror jag. Usch på söndag ska jag å nanna ti kyrkan kl 10 :(
Och på freda 1h ska vi från skolan till kyrkan tror jag om jag har uppfattat rätt heheh.
Nu vet jag inte va annat jag ska skriva så  ha en bra fortsättning på dagen! :)


hahha har alltid lika rolit åt denhär bilden hahaha xD storspännaren i farten xD XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0