nyduschad

hehe det blev många inlägg idag men men vad kan man göra åt saken?
åt just kvällsmål och lagade pyjamas på mig heheheh
riktit myysig kännsla :D alltså ja börja längta till vintern haha det kommer så många minnen därifrån xD
minns en gång när jag å nanna sku skida(vi hade inte gjort det på ett tag) så när jag åkte ner för en backa så kom ja med så hård fart så ja typ stritta på en skitlång sträcka och landade på magen och skrattade som ja vet int va XD
staven brakade haha oj gud sku kunna sitta å skriver ner en massa andra minnen men men tror jag skippar det skulle blir ett jääätte lång inlägg men jaja
ha det gött hejdå :)
hehe lite random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0