do it now, remember it later

Idag halv 10 for jag iväg till kyrkan på information om skriftskolan och en massa sånt. Det var jobbit att stiga upp men sen när jag väl var uppe så blev jag pigg. Har också gjort mat till familjen idag och OMG vad det var stessigt. Potatisen började koka över och min safftsoppa började koka och köttbullarna skulle ut från ugnen haha med det slutade nog helt bra efteråt. Allt blev jättegott. Haha och när jag hade lagat upp portionerna på allas tallrik och när vi skulle äta så började de skratta och sa: SHIT VILKA PORTIONER! haha hade varit så stressad så jag inte tänkt på hur stoora portioner jag hade laggt fram xD Men  alla blev ju mätte iaf :D Huvudsaken :D
Ikv far jag kanske ut i byn med nanna, får se :)
Men ha det bra, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0