1 sak jag...1 sak jag inte...

tänkte jag skulle börja ha något sånt här bloggen där jag skriver en sak jag har gjort/hafft/sagt osv. och en sak jag inte blablabla
vad sägs som det? :D haha
1 sak jag har gjort är att pratat med främlingar. haha varje gång på stan(nästan) så har det kommit fram någon och börjat prata engelska,finska, eller t.o.m börjat predika om gud haha xD  så jag är van med att prata med främlingar men får alltid någon blackout när jag ska försöka prata på t.e.x finska eller engelska. xD 
 
 
1 sak jag inte gjort är att skärt mig (på flit) klart man har skärt sig nån gång när man har skärt lök osv men jag har aldrig skärt mig för att jag har vart deppig det kommer jag aldrig att göra det tar skitont ju och så lämnar det fullt med ärr som aldrig går bort, och det är bara fult. :O och dessutom så hatar jag blod och är rädd för att göra illa mig själv  haha xD 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0