äntligen!

ja, äntligen lite planer xD imorgon, eller på tisdag så far jag och mamma och ser på något skrivbord och lite såna ställen :)  och på fredag så far jag, nanna, å jossa till stan xD det var skitlängesen vi 3 var till stan senast så det ska bli roooligt :D 
idag har jag bara vart hemma och varit lite ute och solat och lackat tånaglarna hehe ^^ 
alltså jag har blivit rit beroende :3 ritat typ varje dag men blir aldrig riktigt nöjd men ändå det är roligt xD 
 
sen så surfar jag runt på lite filmer, för jag vill ladda ner någon film, eller flera så man har något att göra :) vet redan en film jag vill se men ska ladda ner några andra också ^^ 
aja, ha de gött igelkött :D 
 
oredigerad bild :3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0