dääämmmpp

inga bilder från igår tvärr, för jag vet inte vad som är fel men telefonen får ingen kontakt till datorn :O så aja men det var inte heller många bilder så nevermind :) 
och imorse när jag vaknade så kunde jag knappt prata, för jag hade så sjuk hals men jag tänker inte vara bort från skolan bara för det! haha 
ikväll så blev jag jävligt förbannad på mina föräldrar, så jag satt och tänkte på vad som får mig att bli på bra humör, och ja efter att ha kollat på några videor på youtube så satt jag tillsist och skrattade :D kan dela med mig om videona jag kollade på :) 
 
 
haha ja andras skratt så smittar verkligen av sig! xD 
 
haha denhär videon är bara för bra xD så fort det handlar om fåglar så håller man på att falla från stolen av skratt haha xD allså shieet ^^ 
 
haha renarna är bara för bra xD 
 
 
HAHAHAHA fan va man skrattar åt börjanet i videon xD dehär är de roligaste grabbarna som finns ju! xD 
haha jimmie är lite hyper verkar det som xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0