funderingar om håret

hur ska jag färga håret? min lugg när ju nu blå och den är tonad, ska jag fortsätta ha den blå, eller laga den lika mörk som mitt vanliga hår? 
och så har jag ju två bruna slingor också, de skulle jag också vilja ha någon najs färg, men permanet färg så slipper jag iaf färga om de hela tiden....
kmr ligga och grubbla över detdär i natt haha xD 
 
men har på känn att inatt eller imorgon så slår det mig någon ide haha xD 
aja gonatt i förhand, själv ska jag sitta och lyssna på musik och surfa runt lite ännu :)
 
 
 
sådär ser det ut i mitt huvud nu, ungefär xD 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tycker den ska vara blå :D

Svar: okej :)
Marike Sipponen

2012-08-09 @ 11:21:09
URL: http://mathildaofficial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0