haha shitt xD

igår på kvällen så skicka en på msn en länk till mig som jag skulle kolla, ja tänker inte säga vad det är lagade den på facebook också, men här är den ifall ni vill se xD
http://chansey.info/hot-girl.png
haha nu efteråt sitter man å skrattar åt sig själv xD
 
och nu idag så var jag och mamma och handlade ett nytt skrivbord :) får den lite senare idag för den rymdes inte i mammas bil, och började vi prata om datorer i bilden och jag får en ny dator till födelsedagen, men eftersom det är lite över 2 månader tills jag fyller så får jag den i förhand, men då får jag istället inte någon present av familjen men skitsamma :) 
vi ska beställa en från någon tidning, typ hobbyhall elr vafan den tidningen heter haha xD vill ha sen rooooosa xD men aja, det blir väl den bästa billigaste i guess ^^ 
 
haha just när vi var på väg hem i bilen så såg jag en tjej som var ut och gick, så mumlade jag för mig själv...hmm hon liknar nanna, eller vänta.. NANNAAA haha så var det hon så tutade mamma och jag öppnade fönstret och ropade på samma gång jag skrattade haha och vinkade till hon haha xD gud va jag satt och flinade för mig själv efteråt i bilen xD
 
ååååååh va jag längtar tills freeedag :D ^^ 
 
nu ska jag fortsätta dunka musik haha så hejs svejs vi hörs ^^ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

ALLTSÅ SAAAKRAN! xD Hede va värsta bildin ja ha vöri me om! XD Kroppsvärman försvann så ja måsta ta påmme ullsockan å mjukisbyxona, åså börja ja skak som bara vaaa efteråt! xD Om man sko ha filma me sko ja ha ögona 20 cm stora å heil vit i ansikte, HAHAH xD

Svar: haha nå hödu du sko ha sitt mig då xD he e ända som va kvar på stolin av mig så va röven haha resten av kroppin låg neråt luta å när ja sko klick bort e så skaka ja så myki så ja trodd hjärta sko plopp ut ur munnin hahaahaha xD
Marike Sipponen

2012-08-09 @ 11:29:19
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahhahahahhah xD

2012-08-09 @ 14:11:30
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0