hehe ojdå xD

jag som skulle slänga in ett inlägg igår på kvällen oops xD 
men jag satt och lagade mera låtar på telefonen medans jag samtidigt blev såå beroende av en låt :D
idag tänker jag somsagt bara va hemma och lata mig hela dagen :D 
får se imorgon vad jag hittar på :P 
gud så skönt att ha min kamera tibax, mamma förde den till någon kamerafirma och där gav de bara något tips och så förrgår så var den lagad :D nu kommer det att bli mkt foton på bloggen :D ikv tänker jag fara ut och fota så ikv eller imorgon så kommer det många foton hit :D 
och nu fick jag sjuk mage :O 
hade det igår på kvällen också haha xD
 
men aja, vi hörs! :D
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Va gollo header!!!! :D

Svar: haha taaack :D
Marike Sipponen

2012-08-01 @ 17:21:10
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0